Oldalak

2013. április 21., vasárnap

XX. Budapesti Könyvfesztivál lila szemmel


Ha könyves esemény, akkor eme lilahajúlánykának feltétlen kint kell lennie :)) Még akkor is, ha nem veheti meg az összes könyvet :D ( olyat ki tud megtenni? :D)

Tavaly voltam kint először, így most nem ért sokként a tömeg, Darth Veder és a kacsák :D Könnyen eligazodtam a standok között, igaz, jól jött egy térkép, hogy célirányosan tudjak menni :D
Későn értem ki, így lemaradtam a nagy közösségi találkozóról, de összefutottam szerencsére minden fontos mollyal :) Aki nem tagja ennek az oldalnak, nem tudja, milyen élményt hagy ki :) Tessék máris regisztrálni :) ( www.moly.hu, Mazsidrazsi néven vagyok fent :))

Az egész fesztivált számomra most a találkozások határozták meg, de természetesen szemet vetettem jó pár könyvre futkosás közben :)

Mivel Angyalsors rajongó vagyok, egyszer tuti elolvasom az Angyalnyár novellát :)


Ezt a könyvet pedig elég sokan dicsérik molyon, elég komoly témát feszeget, és a borítója mellett sem mehetünk el szó nélkül :)

Amin csodálkoztam, hogy ennek a pasasnak még mindig van mit írnia??? Már annyi könyve jelent meg, hogy a szememben most hiteltelenné vált, pedig elolvastam volna a módszerét...


Ezt a könyvet annyian vették-vitték, hogy egyszer tényleg el kell olvasnom :)


A többi friss megjelenésről már nem is beszélek, mert végtelen a lista arról, ami érdekelne :))

Nagyon sok könyvjelzővel is gazdagodtam, egy vérbeli molynak abból sose elég :D kaptam nyereménykönyvet, kölcsönkönyvet, és egy régóta lestoppolt könyvet is magamévá tudtam tenni :)



Izgatott voltam, hogy tudok-e maradni a dedikálásra, de végül csacsorászással annyira elszaladt az idő, hogy nem is volt kérdés, hogy ott a helyem Kemese Fanni dedikálásán, a Könyvmolyképző standjánál :)
Annyira jó, hogy a mi magyar íróink ennyire közvetlenek, édesek, aranyosak, kedvesek, nincsnek a föld felett 6 méterrel... egyszóval emberiek... Fannival se volt másképp, és örülök, hogy figyelemmel kísérjük egymást :) Egyértelmű, hogy A Napszemű Pippa Kenn-t ennyire hype-olom, mert januárban olvastam, de még mindig a hatása alatt állok. Szavakba nem lehet önteni, hogy milyen érzelmeket hozott felszínre bennem a történet. Tényleg mindenkinek érdemes elolvasnia, mert - nekem legalábbis- újat ad. Nem egy tucattörténetet kapunk, és nem felszínesen olvassuk. (De lesz még később értékelés :D)
Nagyon jó volt találkozni, jobban megismerni Fannit. :) Megtudtam, hogy ha minden jól megy, a folytatás ősszel jön! :DD Éééés.... a második résszel kapcsolatosan bennfentesebb információkat Kellyolvas blogján fogunk kapni, május elején :) Nézzétek majd :) ( http://www.kellyolvas.com/ )
Itt láthatjátok az én gyönyörűségeimet :)) Verekednem se kellett értük! :D



Röviden és tömören ennyi lett volna nekem a Könyvfesztivál, de még felsorolnám, milyen csodálatos molyokkal találkoztam :)
MFKata, narayan, Roni_olvas, Timus, Domeszka, Fummie, hankman,papirzsepi, Sister, Ciccnyog, Zoltán, Üstökös, Gretty, Algernon, scheszti, Blanka_13, Greylupus, kellyolvas, Fanni_F_V, Sheila_7, Fay, J_R_T :)) Tényleg élményekben gazdag napom volt :))


Annyit mondanék, életében egyszer mindenki menjen ki, simogasson, szagolgasson, vásároljon könyveket :)))



1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Blogos díjacskát kaptál. (:
    http://noemismile.blogspot.hu/2013/05/blog-dij.html

    VálaszTörlés