Oldalak

2014. november 13., csütörtök

Kényszermegoldás


Nem is tudom, hol kezdjem ezt a bejegyzést. Talán legjobb az előzményektől.

Mint sokan tudjátok, molyon aktívabb vagyok. Október 31. óta karcolok minden este időben, mert volt az az ötletem, hogy meginterjúvoltam Kemese Fannit a hamarosan megjelenő könyve kapcsán, és minden napra szántam egy kérdés-válasz karcot. Mindez a tegnapi napig nagyon szépen haladt, amikor is korlátozták a profilomat. Így ez a rendszer felborulni látszik, mivel jelenleg se tudok új tartalmat létrehozni. De mivel kötelességemnek érzem a kialakított dolgot fenntartani, ezért ezt a módot választottam ma estére :)

Fogadjátok sok szeretettel a ma esti kérdést :)



Kérdés: Hogy érzed, lesz akkora hatása Myának mint két éve Pippának?

Fanni: Jelenleg nem igazán tudom még felmérni a történet hatását. A Mya regénynek teljesen más a fókusza, mint a Pippa regénynek volt. 
Az első olvasói reakciók arról árulkodtak, hogy a Mya regény is kivált érzelmeket, vagyis igenis van hatása, de minden olvasó döntse el maga, hogy mit gondol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése