Oldalak

2012. március 14., szerda

Hamvak - Legutóbbi olvasásom


Megint egy olyan könyv, ami kettős érzéseket vált ki belőlem. Utáltam és imádtam egyszerre.

Első zombis könyvem lévén, sikeresen végigolvastam :D

Az eleje nem kezdődött rosszul, vártam, hogy mitől lesznek a zombik…Nem rossz magyarázat, végre nem természetfeletti dolog.

Alex egy egészen komor lány. érthető azok után, amiket átélt. Meg tudtam érteni, hogy miért volt zárkózott, egyedül. Nehéz lehet egy 'szörnyeteggel'… Jó, hogy Alex ennyi mindenhez értett, főleg a túrázáshoz.

Ellie idegesítő volt, főleg a HK-s hátizsákjával… Elkényeztetett volt, és hihetetlenül utálta az egész világot. Azért a szükség nagy úr, és legalább Alex mellett maradt, biztonságban.

Tom nem is veterán, hanem egy jóképű húszon-egynéhány éves srác :D Annyira húzták egymást, hogy az hihetetlen.

Rule egy börtön volt, és kár, hogy Alex nem vette észre ezt az első percekben. Vagy legalább az első pár  napban.
Christ sajnáltam, mert aranyos volt. Kíváncsi lettem volna, mit hoznak ki a kapcsolatukból.

Azért volt kettősség bennem, mert annyira letettem volna a gyomorzabálós-zombi-tiniknél a könyvet, de betegesen folytatni akartam. Betegesen tudni akartam, hogy na, vajon őket is megzabálják vagy megzombulnak? :D

Ennek a könyvnek van folytatása?!! Kell lennie, mert semmit nem tudunk meg arról, mi lett Ellie-vel vagy Tommal…. És az utolsó 3 mondat? Az kínzás. Börtönt érte.



5 / 4, 5 pontot kap
Borító: 5 / 4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése