Oldalak

2015. április 26., vasárnap

2015 - Könyvfesztivál idén is


Idén is megrendezésre került a Nemzetközi Könyvfesztivál a Millenáris területén. És ahogy az már évek óta program nálam, ki is kellett látogatnom!

Tavaly bőrönddel készültem, kényelmes is volt, viszont idén úgy gondoltam, legyen hátizsákos fesztiválozás. Jó volt így is, és legalább határt szabtam a megvásárolandó könyveknek helyszűke miatt. :D

Sajnos csak 2 óra után tudtam kimenni, fel is voltam készülve arra, hogy egy pár dologról lemaradok. Ilyen volt a Likó Marci-féle előadás, vagy a rengeteg szépséges könyvjelző is, ami már szinte el is fogyott, mire kiértem.

Rengeteg Mollyal sikerült találkoznom, mint ahogy lenni is szokott és helyén is való a dolog. Régi arcok, új ismerősök, kósza oda-oda integetések voltak mindenfelől, aminek irtóra örültem.

Könyvek terén lássuk csak... első állomásom a Könyvmolyképző standja volt, mind az ismerősök, mind a könyvek illetve a dedikálások miatt is. Lassan szerintem egyfajta bázissá alakul sokak számára ez a stand. :D Mivel folyamatosan sokan voltak a standban, a könyvek között, elindultunk lassan egy határozott körbenézésre. Határozott volt, mivel nagyjából tudtam, miket szeretnék magamévá tenni.

Következő állomásunk a Főnix Könyvműhely volt, le is csaptam egy sorozat folytatására, a Paranoiára. Nagyon vártam már ezt a részt, izgalmas és különleges volt az első része. Sajnos itt szemeltem ki magamnak többet is a jóféle könyvjelzőkből, és pórul jártam. Na majd jövőre ügyesebb leszek.
Mellettük volt a Fumax Kiadó kitelepülése is, aminek nagyon megörültem, hisz célom volt, hogy apumnak beszerzem a Nem vagyok sorozatgyilkos könyvet. Gyorsan és szakszerűen lezajlott, habár csorgattam a nyálamat rendesen a sok jó könyvre. Nem is beszélve az akciós könyveikről, mint például a Menedék, ami 1000 Ft volt...
Utána átnyargaltunk a másik épületbe, ahol a Maxim kiadó illetve az Animus volt megcélozva számomra. Ismét pórul jártam, mert az Animus akciós könyveiket is kifosztották, így tova kullogtam. A Maxim standjánál átvettem a két előrendelésemet, a Boldogító lélegzetet és a Gyönyörű tévedést. Szívesen szemezgettem volna még. Meglátogattuk a Gabo/Ciceró standot is, ahol megsimogattam a mozis-borítós Lázadót, az Itt voltam-at és a Hazudósokat is. Gondoltam, majd később visszamegyek, és valami csak jön innen is haza velem. Hát nem így történt.
Visszatértünk a fő bázisunkra, ahol is meg akartam lepni magam valami KMK-val... Nos, igazán szerencsétlen voltam ezen a napon, mert két könyvet kerestem, és egyik sem volt, szóval kicsit lelombozódtam, és döntésképtelenné váltam. Akartam venni könyvet, csak fogalmam se volt, mit.
De aztán visszaballagtam a Fumaxhoz, beszereztem még a Szörnyeteg urat és a Nem akarlak megölni könyvet, rábeszéltem barátnőmre a Menedéket, és már sokkal boldogabban mentem vissza a cuccainkhoz.




Szóval összesítve 7 db könyvet vettem (egy rendelésemet a Mammutban vettem át), a tavalyi 11-hez képest ügyes voltam :D
Szeretném megemlíteni, hogy a kiadók emberei nagyon kedvesek, aranyosak és segítőkészek voltak, örülök, hogy ilyen emberek dolgoznak könyvekkel. (de ez nem is lehetne másképp!)

Kicsit kuszára, eseménydúsra sikerült a napom számomra, így megfogadom, hogy jövőre kétszer látogatok ki a fesztiválra: egy nyugisabb napon, amikor csak könyveket veszek, és szombaton, amikor molyokkal találkozom.

Lehetne minden hónapban ilyen fesztivál! Jó, mondjuk a pénztárcánknak nem tenne jót, de felejthetetlen élmény ez a fesztivál minden évben! Könyvhét készülj, érkezünk! :))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése